Κυριακή 17 Μαΐου 2009

ΟΥΑΝΣ ΑΠΟΝ Ε ΤΑΪΜ ΙΝ ΕΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ...


ΒΙΕΝΝΗ: Νικήτρια χώρα της περισυνής EUROVISION (Εουροβιζιόν), η Αυστρία, ανέλαβε και διωργάνωσε την φετεινή, που έγινε το Σάββατο 8 Απριλίου.
Έλαβαν μέρος οι 17 εξής τραγουδιστές και τραγουδίστριες αντιπροσωπεύοντας ισάριθμες Ευρωπαϊκές χώρες: Πήτερ Χόρστεν (Αυστρία), Λουΐ Νεέφ (Βέλγιον), Σάντυ Σώου (Αγγλία), Σην Ντάνφη (Ιρλανδία), Φρέντυ (Φινλανδία), Νοέλ Καρντιέ (Γαλλία), Τερέζε Στάϊνμετζ (Ολλανδία), Κλαούντιο Βίλλα (Ιταλία), Βίκυ (Λουξεμβούργον), Μίνους Μπαρελλί (Μονακό), Κίρστι Σπάρμπόε (Νορβηγία), Εντουάρντο Νασιμέντο (Πορτογαλία), Ραφαέλ (Ισπανία), Όστεν Βάρνεμπρινγκ (Σουηδία), Τζεραλντίν (Ελβετία), Λάντο Λέσκοβαρ(Γιουγκοσλαβία) και Ίνγκε Μπρουκ (Γερμανία).
Το βραβείο κέρδισε η Σάντυ Σώου, με το τραγούδι «PUPPET ON A STRING».
Σημειώνουμε ότι πρώτη φορά Άγγλος καλλιτέχνης βραβεύεται στην ετήσια αυτή εκδήλωσι.
Το πρόγραμμα μετεδόθη από τις τηλεοράσεις όλων των κρατών που συμμετείχαν, υπολογίζεται δε, ότι την παρηκολούθησαν 100 εκ. άτομα...

7 σχόλια:

  1. Δεν άνθεξες, άτιμο !!! :-)
    Πειράζει να πω εδώ, το πόσο χάρηκα για τη χθεσινή νίκη της Νορβηγίας ? Δεν ήταν βέβαια και κανένα αριστούργημα, αλλά ήταν ένα ευχάριστο, "ξεσηκωτικό" τραγούδι, που απ' την πρώτη στιγμή που το άκουσα ήμουν σίγουρη πως θα κερδίσει [... τι σου είναι τα βιολιά !!! :-) ]. Να πω επίσης, ότι τέτοια βεβαιότητα είχα να νιώσω από το 1995, όταν κέρδισε πάλι η Νορβηγία (!!!) και πάλι με βιολιά (!!!) με το αγαπημένο μου "Nocturne" των Secret garden, ένα τραγούδι που έδειξε πως θ' άλλαζε -δυστυχώς, μόνο για κάποια χρόνια- τα "αισθητικά" δεδομένα του θεσμού... άντε και του χρόνου στο Όσλο... με τον όχλο !!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν άνθεξα... δεν άνθεξα...
    Τελικά είμαι περισσότερο ποπ απ' όσο (δεν) θέλω να πιστεύω...
    Κι εσύ το βιολί σου...
    Αααααααχ!!! Να σ'άκουγε η Μαγγίρα! Πάντως θέλω να κάνω χάζι τη φάτσα αυτού του που$!#@κίου που είναι στο πρωινό του Αρναούτογλου, και έβγαζε την κακιά αφρίτα και μόνο που του κάνανε πλάκα γιά το ότι θα κερδίσει η Νορβηγία...
    Εμένα πάντως μου άρεσε η Πατρίσια Καας που μου θύμισε παλιά, καλά, αυθεντικά, γαλλικά τραγούδια, το τραγούδι της Σουηδίας με την υψίφωνο, της Κροατίας, γιατί ήταν πολύ συναισθηματικό (αν και κάπως σαν διαφήμιση του ΕΟΤ της Κροατίας)και από ντιριντάχτα, τα τραγούδια της Μολδαβίας και του Αζερμπαϊτζάν (φυσικά...)
    Όσο γιά γαλακτομπούρεκα, εκτός από τη θεά Ντίτα φον Τηζ, έμεινα με την καλλονή της Ισλανδής... Άγγελος, άγγελος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ :
    http://www.youtube.com/watch?v=dfJA3wvcxC8

    Eδώ οι Ελληνικές συμμετοχές :

    http://en.wikipedia.org/wiki/Greece_in_the_Eurovision_Song_Contest

    Κι εδώ ένα ... REWIND :

    (1956 - 1969) http://www.youtube.com/watch?v=S_Iu0wzotvM

    (1970 - 1979) http://www.youtube.com/watch?v=S-4kqh5rJ7Y

    (1980 - 2007) http://www.youtube.com/watch?v=RSyAlCc66n4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πχαααααχαχαχαχα !!! Έτσι μο 'ρχεται να σκανάρω το χαρτάκι με τις προτιμήσεις μου (... νι, έχω δοκομένδα, τι νόμιζες) και τα σταυρουδάκια δίπλα σε κάθε χώρα. Πέραν της Νορβηγίας, έχω σταυρώσει Σουηδία, Κροατία, Γαλλία -αν και περίμενα κάτι καλύτερο - όπου και συμπέσαμε... :-) ... και Βοσνία (... ναι, ψιλοανατρίχιασα), Μάλτα και κυρίως Εστονία !!! Μη μου πεις ότι δεν το πρόσεξες αυτό το μελαχρινό γαλακτομπούρεκο, θα σε μαλώσω... έπαιζε και βιολί !!! :-)
    Τα τσιφτετελοντιριντάχτα δε μ' αρέσανε καθόλου, παρεμπιπτόντως. Επίσης περίμενα πως θα τα πήγαινε καλά το Ισραήλ, λόγω του μηνύματος των στίχων, αλλά φαίνεται δεν το πίστευαν ούτε οι ίδιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα μου άρεσε η Εσθονία! Το τραγούδι!
    Και η Νορβηγία χαρούμενο και γλυκούλι!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα έλεγα ότι την εποχή εκείνη (60-70) τα τραγούδια γίνονταν κλασσικά και της συγκεκριμένης χρονιάς μάλιστα, αυτό που έμεινε πιο πολύ στον κόσμο ήταν της βίκυ που γνώρισε και πολλές διασκευές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το τραγουδάκι μου έσπαγε πάντοτε τα νεύρα!!!
    Εμένα μου άρεσε το blue της Βίκυ από εκείνη τη περίοδο. Και όταν με πιάνει το μελόδραμα και θέλω ντε και καλά Eurovision πάλι Βίκυ και Apres toi

    ΑπάντησηΔιαγραφή